تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 مهر 1390 - 23:41
کد خبر : 400
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای داربی فوتبال گیلان : قبل از بازی ملوان انزلی و داماش رشت بسته هستند

داربی فوتبال گیلان : قبل از بازی ملوان انزلی و داماش رشت

داربی فوتبال گیلان : قبل از بازی ملوان انزلی و داماش رشت

داربی فوتبال گیلان مهاجم ملوان انزلی گفت: پس از باخت مقابل شهرداری تبریز هواداران ملوان صرفا انتظار کسب پیروزی مقابل داماش را دارند و در این زمین محکوم به کسب هر سه امتیاز هستیم. پویا نزهتی در آستانه داربی گیلان در لیگ برتراظهار کرد: به لطف خداوند پس از باخت ملوان به شهرداری تبریز تمرین‌های

داربی فوتبال گیلان

مهاجم ملوان انزلی گفت: پس از باخت مقابل شهرداری تبریز هواداران ملوان صرفا انتظار کسب پیروزی مقابل داماش را دارند و در این زمین محکوم به کسب هر سه امتیاز هستیم.

پویا نزهتی در آستانه داربی گیلان در لیگ برتراظهار کرد: به لطف خداوند پس از باخت ملوان به شهرداری تبریز تمرین‌های خوبی داشته‌ایم و برای دیدار با داماش کاملا آماده‌ایم. در ترکیب هر دو تیم بازیکنان موثری حضور دارند که از تماشاگران ملوان خواستارم با حضور پرشور در استادیوم تیم‌شان را در این دیدار خانگی تنها نگذارند.

نزهتی ادامه داد: به عنوان یک مهاجم وظیفه‌ام گلزنی است. مقابل داماش نیز تمام تلاشم را برای رسیدن به گل انجام خواهم داد هرچند پیش بینی نتیجه داربی گیلان دشوار است، اما با توجه به نتایج ضعیف ملوان در دیدارهای اخیر فقط روی برد تمرکز می‌کنیم.

مهاجم ۲۶ ساله ملوان خاطرنشان کرد: به طور قطع مسئولان فدراسیون فوتبال به این دیدار توجه ویژه‌ای دارند و بدون اغراق پس از دیدار استقلال و پرسپولیس مهمترین داربی فوتبال کشور همین بازی است. در مجموع اعتقاد دارم تماشاگران برنده اصلی این دیدار خواهند بود که با تشویق تیم‌شان زمینه ساز یک بازی زیبا خواهند شد.

** پژمان نوری: اگر الان در ملوان بودم به داماش گل می‌زدم

هافبک ملی پوش الامارات گفت: با وجود جدایی از ملوان دلم پیش این تیم است و امیدوارم این دیدار با برتری ملوان پایان یابد.

پژمان نوری هافبک سابق ملوان که این فصل در الامارات حضور دارد اظهار کرد: خوشبختانه در دیدار اول الامارات مقابل دبی که با برتری ۲ بر ۱ الامارات به پایان رسید ۶۰ دقیقه در میدان حضور داشتم که کادر فنی در مجموع از عملکردم رضایت داشت.

وی تصریح کرد: در جریان این بازی دچار مصدومیتی جزئی شدم که پس از معاینه، پزشکان تیم مشکل خاصی تشخیص ندادند و از هفته آینده می‌توانم در تمرین‌ها و دیدارهای الامارات حضور یابم، هرچند مدیران الامارات پس از این برد به هر یک از بازیکنان ۶ میلیون تومان پاداش اهدا کردند.

پژمان نوری درباره دیدار ملوان با داماش در لیگ برتر فوتبال هم گفت: با وجود جدایی از ملوان هنوز دلم پیش این تیم است و اطمینان دارم در صورت حضور در این بازی با پیراهن ملون مقابل داماش گلزنی می‌کردم. به هر ترتیب امیدوارم یک بازی زیبا و تماشاگر پسند از دو تیم ارائه شود و اطمینان دارم برنده این بازی ملوان خواهد بود.

**‌ آبشک: با تمام توان به مصاف ملوان می‌رویم

هافبک داماش گیلان گفت: در دیدار مقابل ملوان با وجود حضور در خانه حریف به دنبال یک بازی زیبا و کسب هر سه امتیاز هستیم.

محمد آبشک اظهار کرد: خوشبختانه دوران مصدومیتم به پایان رسیده و با تمرین‌های فشرده روزهای اخیر، آماده دیدار با ملوان انزلی هستم. هر چند حضورم در این دیدار بستگی به تشخیص کادر فنی دارد.

وی تصریح کرد: ملوان از تیم‌های خوب و قابل احترام لیگ برتر امسال است که از بازیکنان تاثیر گذاری بهره می‌گیرد ولی داماش نیز در دیدارهای اخیر روند رو به رشدی داشته که درصدد هستیم با تمام توان مقابل ملوان ظاهر شویم. اطمینان دارم در صورت استفاده از موقعیت‌ها جریان بازی رسیدن به پیروزی دور از دسترس نیست.

هافبک ۲۵ ساله داماش گیلان خاطرنشان کرد: این دیدار برای هواداران داماش اهمیت فراوانی دارد و کسب سه امتیاز برایشان شادی آفرین خواهد بود، از این رو با درک شرایط حساس این بازی برای خوشحالی تماشاگرانمان تلاش می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.