تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1391 - 18:27
کد خبر : 830
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای درودگر : حسین بادامکی هم فردا به ملوان می‌آید بسته هستند

درودگر : حسین بادامکی هم فردا به ملوان می‌آید

درودگر : حسین بادامکی هم فردا به ملوان می‌آید

صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت باشگاه ملوان گفت: قرارداد انتقال سهام به حسین هدایتی امضا شده و منتظر تایید قرارداد از سوی ستاد کل نیروهای مسلح هستیم. البته زمان را تلف نکردیم و بلافاصله جذب بازیکنان مورد نظر را در دستور کار خود قرار دادیم. سرپرست

صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت باشگاه ملوان گفت: قرارداد انتقال سهام به حسین هدایتی امضا شده و منتظر تایید قرارداد از سوی ستاد کل نیروهای مسلح هستیم. البته زمان را تلف نکردیم و بلافاصله جذب بازیکنان مورد نظر را در دستور کار خود قرار دادیم.

سرپرست باشگاه ملوان ادامه داد: امروز مازیار زارع، پژمان نوری و جواد شیرزاد را گرفتیم و با آنها قرارداد امضا کردیم. فردا نیز حسین بادامکی به تیم ملوان می‌آید و با او قرارداد امضا خواهیم کرد. سه چهار بازیکن دیگر هم مدنظر داریم که با آنها در روزهای آینده قرارداد امضا خواهیم کرد.

درودگر در مورد وضعیت هیئت مدیره و مدیرعاملی باشگاه ملوان گفت: ظرف ۱۰ روز آینده هیئت مدیره هفت نفره باشگاه تشکیل می‌شود. ۴ عضو از سوی هدایتی انتخاب می‌شوند. ۲ نفر را نیروی دریایی انتخاب می‌کند و یک نفر هم از مسئولان محلی در هیئت مدیره باشگاه ملوان حضور خواهد داشت. هیئت مدیره باشگاه سپس مدیرعامل باشگاه را انتخاب می‌کند.

وی در مورد دلیل حضور محمد مایلی‌کهن در مراسم باشگاه ملوان، عنوان کرد: این موضوع دلیل خاصی نداشت و ایشان به عنوان یکی از پیشکسوتان ورزشی این منطقه و علاقمندان حضور داشتند و از سرمایه گذاری هدایتی در انزلی تشکر کردند.

سرپرست باشگاه ملوان در مورد برنامه تمرینی تیم فوتبال، گفت: تمرینات از دیروز شروع شده و همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و هفته آینده نیز در اردبیل اردوی تدارکاتی برگزار می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.