تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1391 - 22:37
کد خبر : 3879
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دستگیری ۱۲ نفر از تماشاگران داماش بسته هستند

دستگیری ۱۲ نفر از تماشاگران داماش

دستگیری ۱۲ نفر از تماشاگران داماش

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی پس از پیروزی در دربی گیلان تاکید کرد، سپیدپوشان انزلی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهند کرد. به گزارش مشرق، صادق درودگر در گفت‌‌وگو با تسنیم درباره دربی گیلان که با پیروزی ۳ بر یک ملوان همراه بود، گفت: در این دیدار هم ترکیب خوبی داشتیم، هم بازی حساب شده‌ای

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی پس از پیروزی در دربی گیلان تاکید کرد، سپیدپوشان انزلی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهند کرد.
به گزارش مشرق، صادق درودگر در گفت‌‌وگو با تسنیم درباره دربی گیلان که با پیروزی ۳ بر یک ملوان همراه بود، گفت: در این دیدار هم ترکیب خوبی داشتیم، هم بازی حساب شده‌ای انجام دادیم و همچنین بازیکنان ما انگیزه و روحیه خوبی داشتند. مربیان در مصاف با داماش خوب کار کردند و تماشاگران نیز حمایت مناسبی از تیم داشتند تا در نهایت به یک پیروزی پرگل رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان درباره اتفاقاتی که در دربی گیلان افتاد، گفت: بعضی از تماشاگران داماش صندلی‌های ورزشگاه را شکستند و حدود ۱۲ نفر پس از بازی دستگیر شدند. از همین رو برای آزاد شدن آنها به کلانتری رفتیم تا رضایت دهیم. این تماشاگران هم ابراز ندامت کردند و با وساطت سردار امیدی آزاد شدند.

درودگر درباره تیم ملوان که پس از چند هفته توانست پیروزی خوبی کسب کند و شرایط این تیم در آینده عنوان کرد: مطمئنم در بازی‌های آینده بهتر هم خواهیم شد، زیرا مازیار زارع به ترکیب ما بازگشته و رمضانی هم شرایط خوبی پیدا کرده است. تیم ما کمبودهایی داشت که جبران شده است و بازیکنان ما به هماهنگی و همبستگی بیشتری رسیده‌‌اند. انگیزه‌های آنها بیشتر شده است که این مسئله می‌تواند نتیجه‌بخش باشد.

وی درباره اینکه آیا ملوان آسیایی خواهد شد یا خیر؟ گفت: از همان ابتدا هم عنوان کرده بودم که این اتفاق خواهد افتاد.

درودگر با خودداری از صحبت درباره فدراسیون فوتبال و جابه‌جایی‌های که در هفته‌های گذشته انجام شد، به پرداخت نشدن هزینه‌های تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: ۲۳ هفته از لیگ گذشته است اما هنوز پول تبلیغاتی ما را پرداخت نکردند. باشگاه‌ها به این پول نیاز دارند و باید فکری برای آن کرد. ما به عنوان تیمی که در بخش خصوصی کار می‌کند فشار زیادی را تحمل می‌کنیم و نمی‌توانیم تمام هزینه‌ها را از مالک باشگاه بگیریم و این مبلغ باید به ما پرداخت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.