تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 0:13
کد خبر : 4086

اعتراضی به کی روش ندارم

اعتراضی به کی روش ندارم

سید جلال رافخایی مهاجم ملوان و آقای گل لیگ برتر قبل از بازی با لبنان دوباره از فهرست کارلوس کی روش خط خورد . این اتفاق در اردوی قبلی هم برای رافخایی رخ داد و خیلی ها معتقدند که کی روش می توانست به او فرصت دهد ولی رافخایی باز هم توسط سرمربی تیم ملی

سید جلال رافخایی مهاجم ملوان و آقای گل لیگ برتر قبل از بازی با لبنان دوباره از فهرست کارلوس کی روش خط خورد . این اتفاق در اردوی قبلی هم برای رافخایی رخ داد و خیلی ها معتقدند که کی روش می توانست به او فرصت دهد ولی رافخایی باز هم توسط سرمربی تیم ملی خط خورد . با این حال مهاجم ملوان اهل اعتراض نیست و امیدوار است تیم ملی نتیجه بگیرد و به جام جهانی برود .

او در خصوص خط خوردن از تیم ملی می گوید : 

الان هر چه بگویم خیلی ها خیال می کنند که می خواهم از خودم حرف بزنم با تعریف کنم ، بهتر است در این خصوص حرف نزنم ولی برای خودم هدف هایی دارم و دوباره تلاش می کنم . در ضمن معتقدم موفقیت تیم ملی از هر چیزی مهم تر است و الان این تیم نیاز به آرامش دارد من بازیکنی نیستم که دنبال حاشیه باشم .  من در تمرینات بد کار نکردم ولی به هر حال این نظر کروش بود که به آن احترام می گذارم اعتراضی به سرمربی تیم ملی ندارم . من انگیزه ام را از دست نمی دهم و می خواهم در آینده توانایی ام را ثابت کنم . اگر تلاش کنم قطعا به حقم می رسم . هنوز برای آینده فرصت دارم و انگیزه ام را از دست نمی دهم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.