تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 1:03
کد خبر : 620
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای روز پنج شنبه ی این هفته ، جلسه ی نهایی واگذاری امتیاز ملوان به حسین هدایتی بسته هستند

روز پنج شنبه ی این هفته ، جلسه ی نهایی واگذاری امتیاز ملوان به حسین هدایتی

روز پنج شنبه ی این هفته ، جلسه ی نهایی واگذاری امتیاز ملوان به حسین هدایتی

ناخدا آذرگون: روز پنج شنبه ی این هفته ، جلسه ی نهایی واگذاری امتیاز ملوان به حسین هدایتی ؛ برگزار خواهد شد به گزارش سه شنبه شب؛ رییس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش ، شامگاه سه شنبه در خصوص جلسه ی عصر امروز خود با حسین هدایتی ، اظهار داشت : حسین هدایتی در این

ناخدا آذرگون: روز پنج شنبه ی این هفته ، جلسه ی نهایی واگذاری امتیاز ملوان به حسین هدایتی ؛ برگزار خواهد شد

به گزارش سه شنبه شب؛ رییس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش ، شامگاه سه شنبه در خصوص جلسه ی عصر امروز خود با حسین هدایتی ، اظهار داشت : حسین هدایتی در این جلسه پیشنهاد داد در قبال پرداخت یک سوم از بدهی های فصل گذشته و تمام هزینه های فصل پیش رو ، امتیاز ملوان به وی واگذار شود .
ناخدا آذرگون در پاسخ به این سوال که اگر نیروی دریایی ارتش با پیشنهاد حسین هدایتی موافقت کند ، مدیر عامل و سرمربی ملوان در لیگ برتر دوازدهم را چه کسی انتخاب خواهد نمود ؛ گفت : سرمربی و مدیر عامل ملوان در لیگ برتر دوازدهم از سوی هیات مدیره ی جدید باشگاه ، انتخاب خواهند شد .
وی در مورد نگرانی های مردم بندرانزلی در خصوص باقی ماندن ملوان در این شهرستان و با همین نام ، تصریح کرد : باقی ماندن ملوان در شهرستان بندرانزلی با همین نام ، از شروط اصلی واگذاری امتیاز ملوان از سوی نیروی دریایی ارتش است .
آذرگون در پاسخ به این سوال که چه ضمانتی برای پرداخت هزینه های ملوان در سال های آینده ، توسط هدایتی وجود دارد ؛ خاطر نشان نمود : هنگامی که ۶۰ درصد از امتیاز ملوان به صورت رسمی به هدایتی واگذار شود ، ایشان در واقع صاحب اختیار باشگاه بوده و متعهد به پرداخت هزینه ها است .
رییس تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش ، در پایان در مورد زمان جلسه ی نهایی واگذاری امتیاز ملوان به حسین هدایتی ، اظهار داشت : روز پنج شنبه ی این هفته ، جلسه ی نهایی واگذاری امتیاز ملوان به حسین هدایتی ؛ برگزار خواهد شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.