تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1390 - 12:48
کد خبر : 71
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به سووالات خبرنگاران پاسخ نداد بسته هستند

چمران:

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به سووالات خبرنگاران پاسخ نداد

مهدی چمران، نایب رئیس شورای ائتلاف اظهار کرد: پیش‌بینی بنده این است که اصلاح‌طلبان به یک نظر واحد می‌رسند چراکه در این چند دوره نیز، همواره این گونه بوده است. بنابراین اگر در میان اصولگرایان، تشتت وجود داشته باشد قطعا مشکل آفرین است و اصولگرایان باید احساس خطر کنند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به سووالات خبرنگاران پاسخ نداد
بندر انزلی – سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، پس از باخت تیمش مقابل ملوان در چارچوب رقابتهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر، به سووالات خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری پاسخ نداد.
منصور ابراهیم زاده’ شامگاه جمعه پس از پایان بازی دو تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و ذوب آهن در سالن کنفرانس خبری حاضر شد، اما تنها با اعلام نارضایتی خود از نحوه داوری هدایت الله ممبینی، از دادن پاسخ به سووالات خبرنگاران خودداری کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آخرین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران بین دو تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و ذوب آهن اصفهان عصر جمعه در ورزشگاه تختی بندر انزلی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان خاتمه یافت.
ملوان با این پیروزی با دو پله صعود در رده ششم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.
اما ذوب آهن با این باخت ۵۳ امتیازی ماند تا با توجه به پیروزی سپاهان در دیدار روز گذشته خود پنج امتیاز با این تیم صدرنشین فاصله گرفته و در مکان دوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرد

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.