تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1391 - 2:10
کد خبر : 1080

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی از جذب ۲ بازیکن جدید خبر داد

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی از جذب ۲ بازیکن جدید خبر داد

پورغلامی: ملوان ۲ بازیکن جدید جذب می‌کند سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی از جذب ۲ بازیکن جدید خبر داد.   فرهاد پورغلامی در مورد وضعیت تیم ملوان ، اظهار داشت : اگر چه بازیکنان خوبی مثل محسن مسلمان، محمد همرنگ و مهدی دغاغله را از دست دادیم اما بازیکنانی که گرفتیم بازیکنان بسیار خوبی هستند. پژمان

پورغلامی: ملوان ۲ بازیکن جدید جذب می‌کند

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی از جذب ۲ بازیکن جدید خبر داد.

 

فرهاد پورغلامی در مورد وضعیت تیم ملوان ، اظهار داشت : اگر چه بازیکنان خوبی مثل محسن مسلمان، محمد همرنگ و مهدی دغاغله را از دست دادیم اما بازیکنانی که گرفتیم بازیکنان بسیار خوبی هستند. پژمان نوری، مازیار زارع، حسین بادامکی، جواد شیرزاد و سیامک کورشی بازیکنان خوبی بودند که جذب شدند. ملوان ۲ بازیکن جدید دیگر هم می‌گیرد چرا که به یک مدافع و یک مهاجم نیاز داریم.

 

وی در مورد علت منتفی شدن حضور مهرداد اولادی در ملوان، تصریح کرد: بحث‌های مالی برعهده صادق درودگر و بحث فنی برعهده من است. درودگر چهارشنبه گفت که اولادی نمی‌آید. در مصاحبه‌های اولادی هم خواندم که با باشگاه ملوان به توافق نرسیده است. درودگر برای حضور اولادی در ملوان با رویانیان هم مذاکره کرده بود.

 

سرمربی ملوان در مورد مشکلات مالی بازیکنان، گفت: درودگر مدیرعامل محترم باشگاه گفته‌ حداکثر تا دوشنبه یا سه‌شنبه مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شود. بخشی از این مطالبات مربوط به فصل گذشته و بخشی هم مربوط به فصل جدید است.

 

پورغلامی در مورد دیدار هفته اول لیگ با گهر زاگرس که پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با تیم ناشناخته‌ای بازی داریم و باید آن را ارزیابی کنیم. شروع مسابقات هم مهم است و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.