تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مرداد 1390 - 0:28
کد خبر : 266
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صالح‌نیا: ملوان با کمک مسئولان می‌تواند از شرایط بحرانی خارج شود بسته هستند

صالح‌نیا: ملوان با کمک مسئولان می‌تواند از شرایط بحرانی خارج شود

صالح‌نیا: ملوان با کمک مسئولان می‌تواند از شرایط بحرانی خارج شود

بهمن صالح‌نیا سرپرست باشگاه ملوان گفت: من باید از تلاش‌های مجدانه‌ی رییس محترم هیئت مدیره‌ باشگاه ملوان تشکر ویژه داشته باشم. ایشان به واقع انسانی بزرگوار و مدیری دلسوز ، توانمند و ورزش دوست هستند که همین ویژگی‌ها موجب گردیده تا با توانی مضاعف و نگاهی مثبت بودجه مورد نظر را برای حمایت باشگاه به

بهمن صالح‌نیا سرپرست باشگاه ملوان گفت: من باید از تلاش‌های مجدانه‌ی رییس محترم هیئت مدیره‌ باشگاه ملوان تشکر ویژه داشته باشم. ایشان به واقع انسانی بزرگوار و مدیری دلسوز ، توانمند و ورزش دوست هستند که همین ویژگی‌ها موجب گردیده تا با توانی مضاعف و نگاهی مثبت بودجه مورد نظر را برای حمایت باشگاه به تصویب برسانند که البته باید محدودیت‌ها را نیز در این قضیه از نظر دور نداشت .

بهمن صالح نیا خاطر شان کرد: با توجه به افزایش ۵۰% قرارداد بازیکنان و کادر فنی و بودجه تیم بزرگسال در فصل جدید نسبت به فصل گذشته ، می‌خواهم در این جا تأکید کنم “مهندس بهمنی “تنهاست و به کمک سایر مسوولان استان برای گذر از این شرایط سخت و دشوار تعهدات مالی باشگاه، نیازمند است چون منطقه آزاد به تنهایی قادر به تامین کلیه هزینه‌های باشگاه جهت تیم‌های بزرگسال و پایه در فصل جاری نیست.

وی افزود: ضمن آن که باید از توجهات همه مسوولان به مسایل باشگاه ملوان از جمله استاندار ورزشدوست و گرانقدر ، مدیرکل محترم تربیت بدنی استان ، فرماندار محترم و نماینده ی شهرستان جناب آقای خسته بند تشکر خاص داشته باشم ولی باید به این نکته نیز اشاره کنم که امروز بیشتر از هر زمانی تیم ملوان به عنایات و توجهات خاص این عزیزان جهت رفع مشکلات مالی و خروج از شرایط بحرانی نیازمند است.

سرپرست باشگاه ملوان با تأکید دوباره به این که “جناب بهمنی “را تنها نگذاریم ، اظهار داشت: برای حل مشکلات مالی و تعهدات گذشته ، همه مسوولان و دست اندرکاران باید به کمک بیایند من به صراحت عرض می‌کنم که منطقه آزاد و شخص “آقای بهمنی ” به تعهدات خود و حتی بیشتر از آن چه وعده داده بودند ، عمل کرده‌اند. اکنون وقت آن است تا مسوولان ذیربط به خصوص نمایندگان مردم ما را در حل این مشکل با توجه به تعهداتی که در حضور استاندار محترم متقبل شد‌ اند هر چه سریع تر یاری کنند.

صالح نیا : نبود بودجه و امکانات را از اهم مشکلات تیم های پایه بر شمرد و گفت: حضور تیم بانوان ملوان در لیگ مستلزم یک بودجه ی ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلونی است تا بتوان آنها را در مسیر این رقابت‌ها پشتیبانی کرد؛ ضمن آن که برای تمرین و مسابقه آنها نیازمند زمین مناسب هستیم که این دو فاکتور با توجه به شرایط زمین‌های قابل استفاده در انزلی جزء دیگری از مشکلات فوتبال بانوان به شمار می‌رود.

سرپرست باشگاه ملوان ضمن اظهار نگرانی خود از برخورد پاره‌ای از هواداران در دیدار ملوان و مس سرچشمه تصریح کرد: هواداران ما و به خصوص لیدرهای محترم باشگاه باید ما را در این شرایط سختی که می‌گذرانیم، درک کنند . ما در وضعیتی نیستیم که حاشیه‌ها و مسایل روی سکوها در وضعیت حال حاضر ما، برای مان تبعات سنگین به همراه نداشته باشد.

وی ادامه داد: در حالی که جرایم کمیته انضباطی امسال سخت‌تر شده و در شرایطی که باشگاه به شدت درگیر و دست به گریبان مسایل و مشکلات مالی است؛ پرداخت جرایم وضع شده از سوی کمیته ی انضباطی به خاطر رفتار معدود هواداران کار ما را دشوارتر می‌کند.

صالح‌نیا با بیان این نکته که امید دارد تا روز سه شنبه بتواند خبرهای خوبی را در راستای تلاش‌های خود برای سامان بخشی به وضعیت مالی به اطلاع برساند؛ افزود: من امیدوارم؛ امیدوار به این که دوستان و مسوولان به قولی که داده‌اند وفادار باشند تا بتوانیم هر چه سریع‌تر از این وضعیت خارج شویم. ما باید با یک خواست جمعی که خوشبختانه بنده در مسوولان این اراده را به عینه مشاهده کرده‌ام؛ کاری بکنیم که با حل هر چه سریع تر معضلات مالی؛ کادرفنی و سرمربی محترم تیم بتوانند با آرامش به کار خود ادامه دهند و من همین جا عرض می‌کنم که در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده و نخواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.