تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1391 - 20:30
کد خبر : 1772
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ملوان بازگشت به تمرینات بسته هستند

ملوان بازگشت به تمرینات

ملوان بازگشت به تمرینات

 تمرینات ملوان امروز در حسن‌رود انزلی آغاز شد.  احمدزاده ۳ بازی تدارکاتی در روزهای چهارشنبه، جمعه و دوشنبه آینده برای ملوان در نظر گرفته است. در تلاش هستیم با تیم‌های لیگ برتری بازی دوستانه برگزار کنیم .   سایت فدراسیون فوتبال نیز اعلام کرد :  بازی ملوان و تراکتور که در هفته هشتم برگزار شد و با تلاش و کوشش

 تمرینات ملوان امروز در حسن‌رود انزلی آغاز شد.  احمدزاده ۳ بازی تدارکاتی در روزهای چهارشنبه، جمعه و دوشنبه آینده برای ملوان در نظر گرفته است. در تلاش هستیم با تیم‌های لیگ برتری بازی دوستانه برگزار کنیم . 

 سایت فدراسیون فوتبال نیز اعلام کرد :  بازی ملوان و تراکتور که در هفته هشتم برگزار شد و با تلاش و کوشش کانون هواداران دو تیم، تماشاگران با بروز رفتارهای شایسته قبل از برگزاری مسابقه و به هنگام حضور در استادیوم، باعث شدند مسابقه به دور از هرگونه تخلف و حاشیه برگزار شود.
بر همین اساس کمیته انضباطی در راستای تشویق تمامی عواملی که در جهت برگزاری مسابقه ای سالم تلاش کرده اند،ضمن قدردانی و تقدیر از کانون های هواداران تیم ملوان بندر انزلی و تراکتورسازی تبریز، مبلغ ۲۰ میلیون ریال به عنوان پاداش در اختیار هر یک از تیم های ملوان و تراکتورسازی تبریز قرار داد.

عکس موجود نیز بیانگر تشکر بازیکنان از فرهنگ و تشویق سالم تماشاگران خوب ماست .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.