تاریخ انتشار : دوشنبه 20 تیر 1390 - 12:47
کد خبر : 208
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ملوان در شهرستان نیر استان اردبیل اردو زد بسته هستند

ملوان در شهرستان نیر استان اردبیل اردو زد

ملوان در شهرستان نیر استان اردبیل اردو زد

فرها پورغلامی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای آمادگی تیم سه مرحله پیش بینی کرده ایم که مرحله اول آن با تمرینات در انزلی که شامل کارهای بدنسازی با تکیه بر تمرینات هوازی و تاکتیکی بود انجام شد. وی افزود: در مرحله دوم در

فرها پورغلامی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای آمادگی تیم سه مرحله پیش بینی کرده ایم که مرحله اول آن با تمرینات در انزلی که شامل کارهای بدنسازی با تکیه بر تمرینات هوازی و تاکتیکی بود انجام شد.
وی افزود: در مرحله دوم در اردوی شهرستان نیر به مدت ۷ روز کارهای بدنسازی را انجام خواهیم داد و در مرحله سوم نیز در تهران اردو زده و دیدارهایی هم در تهران برگزار می کنیم.
وی گفت: در شهرستان نیز با دو تیم اردبیلی دیدارهایی خواهیم داشت و در تهران نیز دو بازی تدارکاتی با دو تیم لیگ برتری انجام می دهیم.
پور غلامی افزود: به دلیل آب و هوای مناسب و ارتفایی که استان اردبیل از سطح دریا دارد، شهرستان نیر را برای اردو و انجام کارهای بدنسازی انتخاب کرده ایم.
وی به بازی های خوب این تیم در لیگ فصل گذشته و نیز جام حذفی اشاره کرد و گفت: موفق شدن و قرار گرفتن در بالای جدول و در نهایت قهرمانی به هزینه های زیادی نیاز دارد که متاسفانه ما از آن بی بهره هستیم.
وی افزود: برای داشتن تیم خوب نیاز به جذب بازیکن تراز اول لیگ داریم و ما متاسفانه با از دست دادن چهار بازیکن اصلی با مشکلاتی مواجه شده ایم، ولی تلاش خواهیم کرد به آن نقطه ای که مد نظر است برسیم.
پیش از این دو تیم سایپا و صبای قم نیز هر یک به مدت هفت روز در شهرستان نیر اردو زده و به تمرینات آمادگی پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.