تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1391 - 14:26
کد خبر : 2048
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای میثاقیان : ملوان همیشه ملوان است بسته هستند

میثاقیان : ملوان همیشه ملوان است

میثاقیان : ملوان همیشه ملوان است

بازی بسیار سختی در انزلی برابر ملوان خواهیم داشت ولی تیم ما هم خوب است و به راحتی شکست نمی‌خورد. شک نکنید که ما با امتیاز از انزلی خارج می‌شویم. ملوان همیشه ملوان است. من خاطرات خیلی خوبی از بازی در این تیم دارم و خدا را شکر می‌کنم که دوباره این شهر و مردم

بازی بسیار سختی در انزلی برابر ملوان خواهیم داشت ولی تیم ما هم خوب است و به راحتی شکست نمی‌خورد. شک نکنید که ما با امتیاز از انزلی خارج می‌شویم. ملوان همیشه ملوان است. من خاطرات خیلی خوبی از بازی در این تیم دارم و خدا را شکر می‌کنم که دوباره این شهر و مردم آن را می‌بینم. ملوان بیش از ۶۰ سال سابقه دارد و همیشه در فوتبال ما حضور داشته است اما مطمئن باشید که فردا (چهارشنبه) بهترین بازی‌مان را انجام می‌دهیم.

 میثاقیان همچنین بار دیگر به داوری‌های لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: واقعا ناراحتم که اگر خودمان اشتباه می‌کنیم و گل می‌خوریم،‌ داوران هم در حق ما اشتباه می‌کنند. در همین بازی هفته قبل برابر صبا در دقیقه سه پنالتی صددرصد ما را نگرفتند. این ششمین پنالتی در ۱۳ هفته قبل بود که برای ما نگرفتند. ما تیم کم‌بضاعت و جوانی هستیم. کسی به جوان‌های ما توجه نمی‌کند و هیچ کس نمی‌گوید که من در تیم‌های مختلفی که بوده‌ام چقدر جوان‌گرایی کرده‌ام. اگر برای خنده حرفی بزنم سریع همه درباره‌اش حرف می‌زنند ولی هیچ کس به جوان‌گرایی ما توجه نمی‌کند. در بازی قبل از پویا خاورپور بود استفاده کردم که ۱۸ سال دارد و حتی در دسته دو هم بازی نکرده است. در تیم ما هفت بازیکن ۲۱ ساله هستند که اولین بارشان است در لیگ برتر بازی می‌کنند.

وی همچنین درباره صحبت‌هایی که همیشه در مورد تغییر کادر فنی تیمش مطرح می‌شود اظهار کرد: همه دنبال این هستند که مربی تیم عوض می‌شود یا نه! من یک تیم معمولی را به لیگ برتر آوردم در حالی که تیم در حال منحل شدن بود. ما کار خودمان را می‌کنیم ولی متاسفانه هر کسی می‌گوید کادر باید عوض شود. تیم ما جوان است و همه باید به آن کمک کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.