تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1390 - 0:02
کد خبر : 250
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نامه اعتراضی به دلیل رفتار هواداران پرسپولیس بسته هستند

نامه اعتراضی به دلیل رفتار هواداران پرسپولیس

نامه اعتراضی به دلیل رفتار هواداران پرسپولیس

سخنگوی باشگاه ملوان انزلی گفت: با حضور کاشانی معلم اخلاق و مایلی‌کهن مربی اخلاق‌مدار در هفته اول لیگ اخلاق بازنده شد. امین افقی در گفت‌وگو اظهار داشت: به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار پرسپولیس و ملوان در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه آزادی نامه‌ای اعتراضی به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

سخنگوی باشگاه ملوان انزلی گفت: با حضور کاشانی معلم اخلاق و مایلی‌کهن مربی اخلاق‌مدار در هفته اول لیگ اخلاق بازنده شد.

امین افقی در گفت‌وگو اظهار داشت: به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار پرسپولیس و ملوان در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه آزادی نامه‌ای اعتراضی به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و از این دو نهاد خواستیم به مسائل رخ داده در این مسابقه رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم با حضور مدیری چون حبیب کاشانی که یکی از معلمان اخلاق است و محمد مایلی کهن، مربی‌ای که همواره بر مسایل اخلاقی و فرهنگی در فوتبال تاکید دارد از استمرار فحاشی‌ها نسبت به تماشاگران ملوان ممانعت شود اما متاسفانه در ۹۰ دقیقه بازی هیچ عکس العملی از سوی کادرفنی، مدیران باشگاه و لیدرهای پرسپولیس شاهد نبودیم.

سخنگوی باشگاه ملوان تاکید کرد: این اتفاقات در هفته اول لیگ و مقابل چشمان رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته انضباطی و در ماه مبارک رمضان رخ داد. هواداران ملوان برای اینکه روزه خود را نشکنند بعد از اذان راهی تهران شدند و سزاوار نبود که به این روزه‌داران میهمان اینگونه بی‌احترامی و توهین شود. به عقیده باشگاه ملوان در هفته اول لیگ برتر اخلاق بازنده بزرگ بود و امیدواریم در آینده شاهد بروز چنین اتفاق‌های تلخ در ورزشگاه‌ها نباشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.