تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 10:36
کد خبر : 708
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نیروی دریایی منتظر تصمیم نهایی هدایتی بسته هستند

نیروی دریایی منتظر تصمیم نهایی هدایتی

نیروی دریایی منتظر تصمیم نهایی هدایتی

نیروی دریایی منتظر تصمیم نهایی هدایتی رییس تربیت بدنی نیروی دریایی گفت : با تمام شرایط ‘ حسین هدایتی’ موافقیم و منتظر تصمیم نهایی وی در خصوص خرید باشگاه هستیم . ناخدا محمود آذرگون در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت : روز سه شنبه رسما موافقت نیروی دریایی برای عقد قرارداد با هدایتی را

نیروی دریایی منتظر تصمیم نهایی هدایتی

رییس تربیت بدنی نیروی دریایی گفت : با تمام شرایط ‘ حسین هدایتی’ موافقیم و منتظر تصمیم نهایی وی در خصوص خرید باشگاه هستیم .

ناخدا محمود آذرگون در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت : روز سه شنبه رسما موافقت نیروی دریایی برای عقد قرارداد با هدایتی را اعلام کردیم .

به گفته وی ، طبق موافقت صورت گرفته ۶۰ درصد سهام به هدایتی واگذار می شود و وی ۱۰۰ درصد پرداخت هزینه ها و همچنین پرداخت دو میلیارد تومان از شش میلیارد تومان بدهکاری ملوان را به عهده می گیرد


ملوان فصل گذشته را با رتبه ۱۵ جدول به پایان رساند در حالی که ۶۵ درصد از مطالبات فصل گذشته و ۳۰ درصد از مطالبات دو فصل گذشته بازیکنان باقی مانده است .

این مطالبات جزء تعهدات منطقه آزاد بوده اما از فروردین ۹۱ با باشگاه ملوان قطع همکاری کرده و در حال حاضر بزرگترین معضل باشگاه باقی مانده مطالبات بازیکنان است .

یکی از دلایل به تاخیر افتادن عقد قرارداد با هدایتی بازپرداخت بدهکاری بازیکنان است که نیروی دریایی اعتقاد دارد در دو سال گذشته سازمان منقطه آزاد انزلی با توجه به حداکثر اعضا در هیات مدیره و انتخاب مدیرعامل توسط این سازمان این تعهد را به وجود آورده اما اکنون این بدهکاری به گردن نیروی دریایی افتاده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.