تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1391 - 12:17
کد خبر : 2505
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نگاه تحلیلی به بازی چهارشنبه با پرسپولیس بسته هستند

نگاه تحلیلی به بازی چهارشنبه با پرسپولیس

نگاه تحلیلی به بازی چهارشنبه با پرسپولیس

تیم پرسپولیس هر چند هنوز در قامت یک تیم مدعی نتوانسته ضاهر شود اما در هفته های اخیر راه پیروز شدن را یاد گرفته است. شاگردان ژوزه تازه یاد گرفته اند که برای پیروزی باید ۹۰ دقیقه تلاش کنند و دست از مبارزه نکشند. هر چند که موتور گلزنی سرخ ها دیر روشن می شود

تیم پرسپولیس هر چند هنوز در قامت یک تیم مدعی نتوانسته ضاهر شود اما در هفته های اخیر راه پیروز شدن را یاد گرفته است. شاگردان ژوزه تازه یاد گرفته اند که برای پیروزی باید ۹۰ دقیقه تلاش کنند و دست از مبارزه نکشند. هر چند که موتور گلزنی سرخ ها دیر روشن می شود اما انگیزه و فعل خواستن در این تیم نسبت به گذشته بهتر شده است. 

در سوی دیگر میدان، ملوان انزلی هم به لحاظ جایگاه بهتر از پرسپولیس است و رده سوم را در اختیار دارد و هم به لحاظ شکل بازی قوی تر از شاگردان ژوزه نشان داده است. ملوان تا قبل از اینکه از پیکان شکست را پذیرا شود هفته های متوالی را با برد پشت سر گذاشته بود. قطعا رویارویی دوباره پژمان نوری با پیراهن ملوان مقابل پرسپولیس و همچنین رودررویی مازیار زارع و مهرداد اولادی و حسین بادامکی با همبازیان قدیمی یکی از صحنه های جذاب لیگ خواهد شد. باید دید این بار هم پرسپولیس می تواند ملوان انزلی را متوقف کند و یا شاگردان احمدزاده هستند که زمین سبز ورزشگاه انزلی به جهنم تبدیل می کنند ؟!

این طوری که هم شهری های من یعنی انزلیچی ها از تیم مان حمایت می کنند و حاج حسین هدایتی روحیه و پاداشی قول داده است و انگیزه  داش مهرداد اولادی  فکر نمی کنم در مستطیل سبز از قرمز ها ضربه خطرناکی ببینیم  و بازی کاملا یک طرفه ای را مشاهده کنیم و هر از چند گاهی یک ضربه ایستگاهی از مهدوی کیا ببینیم .

البته شایان ذکر است در بازی های مهم دوستان لاهیجانی و لنگرودی و فومنی ، تالشی به شدت ما را حمایت کرده اند و علاقه وافری به مکتب ملوان دارند ، از ایشان نیز تشکر می کنیم و امیدوار هستیم برای آنها نیز در استادیوم صندلی باشد .

گفته شده است پرسپولیسی یک نماینده‌ برای اطلاع از وضعیت آب و هوایی  به انزلی فرستادند. پرسپولیسی امیدوار هستند باران و حتی برف بیاید ولی این گونه نخواهد شد .

پرسپولیسی ها امروز سه شنبه ساعت۳۰ :۱۸ وارد انزلی خواهند شد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.