تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 14:57
کد خبر : 632
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هدایتی: هنوز با تیمی قرارداد امضا نکرده‌ام بسته هستند

هدایتی: هنوز با تیمی قرارداد امضا نکرده‌ام

هدایتی: هنوز با تیمی قرارداد امضا نکرده‌ام

از استیل‌آذین با قدرت حمایت می‌کنم هدایتی: هنوز با تیمی قرارداد امضا نکرده‌ام مالک باشگاه استیل‌آذین گفت: پیشنهاد خوبی از تیم‌های لیگ برتری دارم اما هنوز با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده‌ام. به نقل از سایت باشگاه استیل‌آذین، حسین هدایتی درباره خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری گفت: با توجه به تمایل باشگاه استیل‌آذین مبنی

از استیل‌آذین با قدرت حمایت می‌کنم

هدایتی: هنوز با تیمی قرارداد امضا نکرده‌ام

مالک باشگاه استیل‌آذین گفت: پیشنهاد خوبی از تیم‌های لیگ برتری دارم اما هنوز با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده‌ام.

به نقل از سایت باشگاه استیل‌آذین، حسین هدایتی درباره خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری گفت: با توجه به تمایل باشگاه استیل‌آذین مبنی بر خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری این موضوع را از طریق سایت باشگاه اعلام کردیم که خوشبختانه با استقبال چشم‌گیری مواجه شد.

وی افزود: در هفته اخیر با مسئولان چند تیم لیگ برتری جلسات بسیار خوبی داشتیم و درباره همکاری‌های طرفین با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختیم، اما هنوز تا این لحظه هیچ گونه تغییرات و خریدی قطعی نشده است.


مدیرعامل باشگاه استیل‌آذین خاطرنشان کرد: در صورتی که با طرفین به توافقات نهایی رسیدیم و صحبت‌ها منجر به امضای قرارداد شد این موضوع را از طریق سایت باشگاه استیل‌آذین به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند. برای من بسیار مهم است که علاقه مندان به فوتبال وقتی از اتفاقات باخبر شوند که توافقات انجام شده باشد.


وی ادامه داد: در جلساتی که با مسئولان تیم های لیگ برتری داشتیم طرفین پیشنهادها و شرایط موجود را با یکدیگر به دقت مورد بررسی قرار داده اند و در حال بررسی جلسات و حتی گرفتن مجوزهای لازم هستند اما بازهم تکرار می کنم تا این لحظه هنوز هیچ قراردادی به امضا نرسیده است.


هدایتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام تیم‌ها خواهان فروش امتیازهای خود شده‌اند یادآور شد: تیم‌های کمی نیستند اما به طور مثال با داماش، ملوان و گهر زاگرس صحبت‌هایی را انجام داده ایم ولی هنوز هیچ چیزی باز هم تکرار می کنم هیچ چیز قطعیت پیدا نکرده است.


وی در پایان درباره آینده تیم فوتبال استیل‌آذین در لیگ یک تاکید کرد: من خودم بچه تهران هستم و باید این موضوع را به اطلاع جوانان عزیز تهرانی برسانم که تیم فوتبال استیل آذین با قدرت کار خود را در لیگ یک دنبال می کند تا با تیمی قوی و منسجم انشاالله راهی لیگ برتر شود. من از این تیم با قدرت حمایت می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.