تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1391 - 18:53
کد خبر : 738

وضعیت ملوان یکشنبه آینده نهایی می‌شود

وضعیت ملوان یکشنبه آینده نهایی می‌شود

وضعیت ملوان یکشنبه آینده نهایی می‌شود مدیرعامل باشگاه ملوان نیروی دریایی گفت: وضعیت این باشگاه و نحوه واگذاری بخشی از سهام آن روز یکشنبه آینده نهایی می شود. ناخدا ”حسین غلامی ” اظهار کرد: قراردادی در ۱۸ بند با شرکت استیل آذین ایرانیان به مدیریت حسین هدایتی تنظیم شده که در کلیات با آن موافق

وضعیت ملوان یکشنبه آینده نهایی می‌شود

مدیرعامل باشگاه ملوان نیروی دریایی گفت: وضعیت این باشگاه و نحوه واگذاری بخشی از سهام آن روز یکشنبه آینده نهایی می شود.

ناخدا ”حسین غلامی ” اظهار کرد: قراردادی در ۱۸ بند با شرکت استیل آذین ایرانیان به مدیریت حسین هدایتی تنظیم شده که در کلیات با آن موافق هستیم.

وی افزود : در خصوص جزئیات قرارداد هنوز بحث داریم و برای توافق بر سر جزئیات درخواست جلسه ای در روز یکشنبه با حضور مسئولان استانی ، رییس هیات فوتبال ، نمایندگان آقای هدایتی و مسئولان باشگاه در محل ستاد ناوگان شمال نموده ایم .

غلامی ، کلیات قرار داد را واگذاری ۷۰ درصد سهام باشگاه فوتبال اعم از تیم بزرگسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید و تیم بانوان ملوان به شرکت استیل آذین ایرانیان عنوان کرد.

به گفته وی ۳۰ درصد مابقی سهام در قبال واگذاری زمین های تمرین جهت تیم های بزرگسالان و پایه، جذب سرباز جهت تیم های ملوان، واگذاری امکاناتی نظیر خودرو به نیروی دریایی تعلق خواهد داشت .

غلامی افزود: آقای هدایتی متعهد شد دو میلیارد تومان از حدود شش میلیارد بدهی ملوان از بابت قرارداد دو فصل گذشته بازیکنان ، کادر فنی و بدهی های متفرقه را پرداخت نماید و مابقی نیز با پی گیری نیروی دریایی و کمک مسئولان استانی و شهرستانی و نماینده انزلی از سازمان منطقه آزاد انزلی دریافت و به بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.