تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1390 - 22:19
کد خبر : 137
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پورغلامی: بعد از گل دوم ملوان،‌ داور به نفع استقلال سوت زد بسته هستند

پورغلامی: بعد از گل دوم ملوان،‌ داور به نفع استقلال سوت زد

پورغلامی: بعد از گل دوم ملوان،‌ داور به نفع استقلال سوت زد

رویارویی با پرسپولیس برای ما راحت‌تر از بازی با فولاد است پورغلامی: بعد از گل دوم ملوان،‌ داور به نفع استقلال سوت زد سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بعد از آنکه گل دوم را به استقلال زدیم، یدالله جهانبازی به نفع استقلالی‌ها سوت زد. فرهاد پورغلامی پس از پیروزی ۲ بر یک ملوان مقابل استقلال

رویارویی با پرسپولیس برای ما راحت‌تر از بازی با فولاد است

پورغلامی: بعد از گل دوم ملوان،‌ داور به نفع استقلال سوت زد

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: بعد از آنکه گل دوم را به استقلال زدیم، یدالله جهانبازی به نفع استقلالی‌ها سوت زد.


فرهاد پورغلامی پس از پیروزی ۲ بر یک ملوان مقابل استقلال اظهار داشت: از زحمات بچه‌ها تشکر می‌کنم. آنها با انگیزه بازی کردند. ما خیلی خوب مسابقه را شروع کردیم و به گل رسیدیم.
وی افزود:‌مسئله‌ای که در این مسابقه اهمیت داشت،‌ تمرکز تیم ما بود. ما توانستیم با در دست گرفتن بازی به فینال برسیم. خیلی زیاد خوشحالم و یکی از دلایل خوشحالی من شادی مردم است. امروز یک روز رویایی را رقم زدیم و به همه ملوانی‌ها تبریک می‌گویم.

سرمربی ملوان تصریح کرد: امیدوارم خدا کمک کند تا در فینال جام حذفی‌ هم همین موفقیت را تکرار کنیم. سوت پایان یک بازی سوت آغاز مسابقه آینده است. امیدوارم بتوانیم تا دیدار رفت فینال ریکاوری خوبی داشته باشیم.
پورغلامی درباره داوری این مسابقه گفت: داور در صحنه پنالتی اعلام پنالتی نکرد و بعد از گل دومی که به ثمر رساندیم،‌کاملا به نفع استقلالی‌ها سوت زد. گناه ما این است که اسم ما شهرستانی‌ است و آرام هستیم و اگر مثل تیم‌های دیگر اعتراض کنیم، خوب است. داور تمام صحنه‌های ۵۰ -۵۰ و ۶۰ به ۴۰ را به نفع حریف می‌گرفت. واقعا خطای تامینی اخراج داشت؟ در بازی با نفت آبادان هم همین بلا را سرمان آوردند.

وی خاطرنشان کرد: باز هم از زحماتی که بازیکنان کشیدند خدا را شکر می‌کنم. اگر داور آن پنالتی را می‌گرفت بازی ۳ بر صفر به سود ملوان می‌شد. امروز فراموش نشدنی است و امیدوارم در فینال هم این موضوع تکرار شود. خوشحالم افتخار جدیدی کسب کردیم. من به بچه‌ها گفته بودم می‌توانیم چنین روزی را رقم بزنیم.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سؤال که دوست دارد از بین پرسپولیس و فولاد کدام تیم به فینال راه پیدا کند، گفت: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی نمی‌کند و باید همه جوانب را در نظر بگیرد و ترسی نداشته باشد. من فقط بابت رفتن به اهواز نگران مسیر هستم و به همین دلیل پرسپولیس بیاید، برای ما بهتر است.

پورغلامی در پاسخ به این سؤال که آیا ملوان سقف قرارداد را رعایت می‌کند، عنوان کرد: تمام قرارداد بازیکنان ملوان زیر سقف قرارداد است.

وی درباره اینکه چرا پس از ۱۰ نفره شدن بازی دفاعی روی آوردند، گفت: طبیعی است وقتی ۱۰ نفره شویم، دفاعی بازی کنیم. ما مقابل تیم آسیایی بازی داشتیم. از طرفی حذف شدن هم استرس به تیم ایجاد می‌کند و خودش عامل عقب‌نشینی می‌شود. شما باید بپذیرید جلوی تیمی مثل استقلال ۱۰ نفره شدن خیلی سخت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.