تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1391 - 1:59
کد خبر : 1421
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پورغلامی: مستحق پیروزی بودیم بسته هستند

پورغلامی: مستحق پیروزی بودیم

پورغلامی: مستحق پیروزی بودیم

سرمربی ملوان در کنفرانس خبری بعد از بازی با داماش گفت: شروع خیلی خوبی داشتیم، با پاس‌کاری های خیلی خوب بازی را در دست گرفتیم. در نیمه اول ۳ موقعیت خوب داشتیم که می توانستیم به گل دست پیدا کنیم. وی افزود: می دانستیم که آنها پشت دفاع ما را هدف قرار می دهند ولی

سرمربی ملوان در کنفرانس خبری بعد از بازی با داماش گفت: شروع خیلی خوبی داشتیم، با پاس‌کاری های خیلی خوب بازی را در دست گرفتیم. در نیمه اول ۳ موقعیت خوب داشتیم که می توانستیم به گل دست پیدا کنیم.

وی افزود: می دانستیم که آنها پشت دفاع ما را هدف قرار می دهند ولی در نیمه اول بازی دست ما بود. در نیمه دوم بازهم شروع خوبی داشتیم و در پایان بازی، داماش بازی را در دست گرفت. من فکر می‌کنم که مستحق سه امتیاز بودیم. البته در نیمه دوم مهرداد اولادی و پویا نزهتی موقعیت های خوبی برای گل زدن داشتند. نبود مازیار زارع برای ما مشکل ساز بود ولی بازیکنان به خوبی جای این بازیکن را پر کردند.

پورغلامی درباره حاشیه‌های بازی گفت: در این رابطه صحبتی برای گفتن ندارم. فشار بازی‌های لیگ برای هر دو تیم سخت بود و در اواخر بازی توانشان تحلیل رفته بود،‌ امیدوارم که در بازی‌های آینده کارهای تاکتیکی که از اول فصل شروع کرده‌ایم در تیم جا بیفتد. ما به زمان نیاز داریم تا بتوانیم بیش از پیش کارهای تاکتیکی که انجام داده بودیم بتوانیم اجرا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.