تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1390 - 20:50
کد خبر : 345
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پورغلامی:۱۰ نفره هم استقلال را شکست دادیم بسته هستند

پورغلامی:۱۰ نفره هم استقلال را شکست دادیم

پورغلامی:۱۰ نفره هم استقلال را شکست دادیم

فرهاد پورغلامی پس از ۴ بر ۲ برابر استقلال اظهار داشت: از قبل هم پیش بینی کرده بودم که بازی با استقلال جذاب و دیدنی خواهد بود که ۶ گل رد و بدل شده امروز حرفم را تائید کرد. ۳ امتیاز حیاتی را امروز گرفتیم از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که فداکاران بازی کردند و

فرهاد پورغلامی پس از ۴ بر ۲ برابر استقلال اظهار داشت: از قبل هم پیش بینی کرده بودم که بازی با استقلال جذاب و دیدنی خواهد بود که ۶ گل رد و بدل شده امروز حرفم را تائید کرد. ۳ امتیاز حیاتی را امروز گرفتیم از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم که فداکاران بازی کردند و پیروز شدیم.

وی افزود: باید از هواداران هم تشکر کنم که در چند هفته‌ای که ما نتیجه نگرفتیم همواره حامی ما بودند. البته آنها باید بدانند که میانگین سنی ما ۲۲ سال است که از فصل قبل هم جوان‌تر شده‌ایم. امیدوارم با حمایت هواداران این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.

سرمربی ملوان با اشاره به حمایت مسئولان استانی از تیم گفت: از فرمانده منطقه ۴ نیروی دریایی که نایب رئیس هیئت مدیره هم هست تشکر می‌کنم او در طول هفته در کنار تیم حضور فیزیکی داشت و به ما دلگرمی داد همچنین از سایر مسئولان استانی که در سر تمرین ما حاضر شدند از آنها تشکر می‌کنم.

پورغلامی در مورد اینکه پرویز مظلومی علت باخت امروز را گل آلود بودن زمین ورزشگاه انزلی دانست، گفت: این شرایط برای ما هم خوب نبود و مانند استقلال از این وضعیت زمین متضرر شدیم. زیرا ما هم روی زمین فوتبال بازی می‌کنیم اما با احترام به نظر سرمربی تیم استقلال باید بکویم فصل گذشته در جام حذفی و در هوای آفتابی آن هم در شرایطی که یک بازیکن کمتر از استقلال داشتیم این تیم را شکست دادیم.

وی در مورد قضاوت سعید مظفری زاده گفت: گل دوم استقلال روی خطا به دست آمد که من از دور احساس کردم خطایی اتفاق نیفتاده است. با این حال باید فیلم مسابقه را دوباره ببینم تا بتوانم دقیق نظر بدهم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه این بردها ادامه خواهد داشت یا نه گفت: تلاش می‌کنیم پیروزی‌هایمان تداوم داشته باشد و تیم ما شخصیت خوب خود را حفظ کند. البته تعطیلی لیگ کار ما را سخت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.