تاریخ انتشار : جمعه 8 مهر 1390 - 12:37
کد خبر : 325

پورغلامی:پیروزی برابر استقلال برای ماحیاتی است

پورغلامی:پیروزی برابر استقلال برای ماحیاتی است

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیروزی برابر استقلال را برای این تیم حیاتی خواند و گفت: گرچه استقلال هم به فکر تداوم صدرنشینی است اما خواست ما برای رسیدن به پیروزی بیش از این تیم است فرهاد پورغلامی در مورد وضعیت تیمش پیش از دیدار با استقلال ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خوشبختانه با

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیروزی برابر استقلال را برای این تیم حیاتی خواند و گفت: گرچه استقلال هم به فکر تداوم صدرنشینی است اما خواست ما برای رسیدن به پیروزی بیش از این تیم است

فرهاد پورغلامی در مورد وضعیت تیمش پیش از دیدار با استقلال ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: خوشبختانه با بازگشت بازیکنان مصدوم نظیر سعید سالارزاده، مهران جعفری و … شرایط تیم بسیار خوب است و کاملا آماده دیدار با استقلال هستیم.

وی با ابراز تاسف از اینکه در چند هفته اخیر خصوصا در دیدار با نفت تهران، در عین شایستگی نتوانسته‌اند امتیازی را کسب کنند، تاکید کرد: با توجه به شرایط تیم در هفته‌های اخیرمسابقه با استقلال برای ما حیاتی و مهم است و با تلاش مضاعف در این بازی به میدان می‌رویم و با سختکوشی برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در مورد اینکه استقلالی‌ها در این دیدار برای جبران شکست فصل گذشته در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل این تیم به میدان می‌آیند، خاطرنشان کرد: من به این مسائل فکر نمی‌کنم و تنها می‌گویم بازی کردن در انزلی برای همه تیم‌‎ها سخت است زیرا در این شهر رنگی به جز رنگ پیراهن ملوان برای هواداران و تماشاگران معنایی ندارد.

وی با ابراز اطمینان از اینکه دوران بدشانسی‌های ملوان به پایان رسیده و از این به بعد روزهای خوب ملوان در لیگ شروع می‌شود، افزود: استقلال تیمی قابل احترام است که نسبت به سال گذشته پرمهر‌ه‌تر شده است، قطعا در بازی فردا شنبه کار سختی برابر آنها پیش رو داریم ولی به فکر ارائه بازی هجومی و رسیدن به سه امتیاز این دیدار با حمایت هواداران هستیم.

پورغلامی در پایان گفت: پیروزی در بازی با استقلال برای تیم ملوان از نظر جدولی و روحی روانی بسیار مهم است. سه امتیاز این بازی ملوان را به جدول مسابقات باز می‌گرداند و شرایط روحی تیم را برای حضور قدرتمندتر در ادامه مسابقات بهتر می‌کند. گرچه استقلال هم به فکر تداوم صدرنشینی است اما خواست ما برای رسیدن به پیروزی بیش از این تیم است.

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و استقلال تهران در هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت ۱۷:۱۵ شنبه با قضاوت سعید مظفری زاده در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.