تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 2:35
کد خبر : 1215
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پورغلامی: باید با ۴ گل پیروز می‌شدیم/بازی‌های زیباتری از ملوان خواهید دید بسته هستند

پورغلامی: باید با ۴ گل پیروز می‌شدیم/بازی‌های زیباتری از ملوان خواهید دید

پورغلامی: باید با ۴ گل پیروز می‌شدیم/بازی‌های زیباتری از ملوان خواهید دید

فرهاد پورغلامی پس از پایان دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می‌کردیم، تیم آبادانی فوتبال را روی زمین بازی می‌کرد و بازیکنان این تیم به خوبی در زمین کار می‌کردند. وی با بیان اینکه در یک غفلت بازی برده را با تساوی عوض کردیم، ادامه داد: پیش بینی این

فرهاد پورغلامی پس از پایان دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می‌کردیم، تیم آبادانی فوتبال را روی زمین بازی می‌کرد و بازیکنان این تیم به خوبی در زمین کار می‌کردند.

وی با بیان اینکه در یک غفلت بازی برده را با تساوی عوض کردیم، ادامه داد: پیش بینی این سبک از بازی را از تیم صنعت نفت می‌کردم؛ آنها غیر از این دو گل، موقعیت چندانی خلق نکردند. درحالیکه ما دو موقعیت صد در صد گل دیگر داشتیم که می‌توانستیم با ۴ گل بازی را تمام کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خاطرنشان کرد: بازیکنان من در این بازی با برنامه ظاهر شدند و مطمئن باشید در آینده از تیم ملوان بازی‌های زیباتری خواهیم دید و تیم حریف نیز مقابل ما سر حال و تاکتیک پذیرتر ظاهر شد.

پورغلامی با اشاره به داور این دیدار نیز گفت: من داور این دیدار را خیلی قبول دارم. جباری از داوران خوب لیگ برتر است، اما احساس می‌کنم که در صحنه‌های برابر به نفع تیم حریف سوت زد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.