تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1391 - 13:50
کد خبر : 1828
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پورغلامی : تیم ملی می تواند بسته هستند

پورغلامی : تیم ملی می تواند

پورغلامی : تیم ملی می تواند

فرهاد پورغلامی در مورد دیدار سه‌شنبه با کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی برزیل، گفت: یک مسابقه حساس و تعیین کننده‌ در پیش داریم و قطعا کادر فنی، بازیکنان و مردم فوتبال‌دوست ایران اهمیت این بازی را درک کرده‌اند. تیم ملی در این روز نیازمند حمایت همه مردم خوب و خونگرم است و نباید تیم

فرهاد پورغلامی در مورد دیدار سه‌شنبه با کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی برزیل، گفت: یک مسابقه حساس و تعیین کننده‌ در پیش داریم و قطعا کادر فنی، بازیکنان و مردم فوتبال‌دوست ایران اهمیت این بازی را درک کرده‌اند. تیم ملی در این روز نیازمند حمایت همه مردم خوب و خونگرم است و نباید تیم ملی را در ورزشگاه آزادی تنها بگذاریم. در صورت پیروزی مقابل کره جنوبی می‌توانیم امیدوارانه‌تر به روزهای آینده فکر کنیم.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند به دلیل اینکه سطح فوتبال کره جنوبی بالاتر از فوتبال ایران است، نباید انتظار پیروزی در این بازی داشته باشیم، ادامه داد: کره جنوبی از نظر امکانات و زیرساخت‌های فوتبالی جلوتر از ماست ولی این دلیل نمی‌شود که در این بازی نتوانیم نتیجه بگیریم. ما می‌توانیم با حمایت مردم، کره جنوبی را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم.باید مقابل کره جنوبی هجومی بازی کنیم. مردم، فوتبال هجومی را دوست دارند و اگر با این روش بازی کنیم و خدای ناکرده نتیجه هم نگیریم مردم راضی هستند.باید تیم کره را تحت فشار بگذاریم و خط هافبک تیم ملی در زمانی که توپ را از دست می‌دهیم به خط دفاع کمک کند و اجازه کنترل بازی را به کره‌ای‌ها ندهیم. همین طور زمانی که تیم ملی ایران صاحب توپ می‌شود باید به بازی سرعت بدهد و نباید کند بازی کنیم و سریع توپ را به گردش درآوریم تا مانع سازماندهی خط دفاعی کره‌ای‌ها شویم.

 

پورغلامی در مورد حضورش در ملوان به عنوان مشاور، گفت:

با درودگر مدیرعامل باشگاه صحبت کرده و این پست را قبول کردم و امیدوارم بتوانیم به ملوان کمک کنیم. مهم باشگاه ملوان است و همه ما سرباز ملوان هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.