تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 1:36
کد خبر : 1188

پورغلامی: مسئولان فدراسیون فوتبال باید درباره حق پخش سخت‌گیری کنند

پورغلامی: مسئولان فدراسیون فوتبال باید درباره حق پخش سخت‌گیری کنند

روی نقاط ضعف نفت کار کرده‌ایم پورغلامی: مسئولان فدراسیون فوتبال باید درباره حق پخش سخت‌گیری کنند سرمربی تیم ملوان گفت: باید درباره حق پخش تلویزیونی سخت‌گیری شود تا صدا و سیما حق فوتبال را پرداخت کند. در مورد دیدار فردا برابر نفت آبادان گفت: با توجه به پیروزی در بازی قبلی در شرایط روحی خوبی به

روی نقاط ضعف نفت کار کرده‌ایم
پورغلامی: مسئولان فدراسیون فوتبال باید درباره حق پخش سخت‌گیری کنند

سرمربی تیم ملوان گفت: باید درباره حق پخش تلویزیونی سخت‌گیری شود تا صدا و سیما حق فوتبال را پرداخت کند.

در مورد دیدار فردا برابر نفت آبادان گفت: با توجه به پیروزی در بازی قبلی در شرایط روحی خوبی به سر می‌بریم. نفت تیم بسیار خوبی است و بازی آسانی برابر آنها در پیش نداریم. نفتی‌ها فوتبال را زیبا بازی می‌کنند و باتوجه به اینکه ما هم بازی هجومی انجام می‌دهیم دیداری جذاب و دیدنی در پیش خواهیم داشت. باتوجه به امتیاز میزبانی و حمایت هواداران به دنبال پیروزی هستیم.

وی ادامه داد: نفت تیم بسیار خوبی است. آنها مقابل پرسپولیس بازی بسیار خوبی انجام دادند. البته ضعف‌هایی دارند که روی آنها کار کردیم و با تمرکز به دنبال کسب پیروزی هستیم.

پورغلامی در مورد مشکلاتی که بین صدا و سیما و فدراسیون بر سر حق پخش تلویزیونی به وجود آمده عنوان کرد: صدا و سیما باید حق فوتبال را ادا کند. یکی از مسائل حرفه‌ای شدن حق پخش تلویزیونی است. پول‌های صدا و سیما باید به باشگاه ها عادلانه پرداخت شود. باید در این مسئله سخت‌گیری شود تا صدا و سیما حق فوتبال را پرداخت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.