تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1390 - 20:54
کد خبر : 96

گزارشگر شبکه ی سهند ( تبریز )

گزارشگر شبکه ی سهند ( تبریز )

مجتبی ساعی اقدم گزارشگر شبکه ی سهند ( تبریز ) امروز با ارسال نامه یی به باشگاه ملوان ، از سوء تفاهمات پیش آمده در گزارش خود در بازی ملوان و شهرداری تبریز ، عذرخواهی کرد . بسم الله الرحمن الرحیم سلام بر انزلی و درود بر روح سیروس قایقران اینجانب مجتبی ساعی اقدم ،

مجتبی ساعی اقدم گزارشگر شبکه ی سهند ( تبریز ) امروز با ارسال نامه یی به باشگاه ملوان ، از سوء تفاهمات پیش آمده در گزارش خود در بازی ملوان و شهرداری تبریز ، عذرخواهی کرد .

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر انزلی

و درود بر روح سیروس قایقران

اینجانب مجتبی ساعی اقدم ، گزارشگر فوتبال مرکز تبریز به جهت سوء تفاهم پیش آمده در مورد بازی شهرداری ، ملوان از اعضای کادر فنی تیم ملوان بندرانزلی ، خصوصاً شخص آقای فرهاد پورغلامی و هواداران این تیم عذرخواهی می نمایم .

فیلم بازی رو خودم دیدم و از خودم خجالت کشیدم چون انتظار نداشتم فقط یک سنگ از سوی هوادارنما ی حاضر در ورزشگاه پرتاب بشه و همان سنگ هم به آقای پورغلامی اصابت کنه . درسته که توجیهی در کار نیست ولی از ته دل منظور خاصی نداشتم . گزارش فصل قبل اینجانب در بازی تراکتورسازی ملوان هم که منجر به پیام تشکر هواداران این این تیم چه در سایت چه در تماسهایی که با شبکه سهند داشتند نشون میده که عمدی در کار من نبوده ، همچنین مطمئن هستم که هواداران شهرداری هم این عمل زشت رو محکوم می نمایند .

درخوبی و توانمندی فوتبال انزلی همان بس که این دیار اسطوره ای تکرار نشدنی به نام سیروس قایقران را تربیت کرد .

کسب افتخارات زیاد در جام حذفی و ۳ عنوان قهرمانی و ۳ عنوان نایب قهرمانی هم گواه قدرت و ریشه فوتبال انزلی است .

فوتبال تبریز و انزلی هردو ریشه های کشورمون ایران را در شمال کشور می سازند و همواره رابطه خوبی بین هواداران این دو بوده و ناراحتی های پیش آمده ناشی از سوء تفاهماتی است که نباید به آنها دامن بزنیم .

به امید خدا و با تلاش خود هواداران ملوان ، شهرداری و تراکتورسازی این سوء تفاهمات به زودی جای خودشان را به دوستی و برادری ها خواهند داد .

مجتبی ساعی اقدم

۹۰/۰۱/۲۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.