تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1391 - 18:29
کد خبر : 3362

گزارش تصویری از مراسم جشن پیراهن اسپانسری

گزارش تصویری از مراسم جشن پیراهن اسپانسری

 امروز ۵شنبه ۲۱ دی ، جشن پیراهن جدید ملوان با اسپانسر جدید خود بانک حکمت ایرانیان با حضور تمام مقامات انزلی ، بازیکنان ، کادر فنی ملوان و مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان ، دکتر عباس عسکر زاده انجام شد . حاج صادق درودگر در این مراسم گفت : جناب دکتر عباس عسکر زاده خودشان

 امروز ۵شنبه ۲۱ دی ، جشن پیراهن جدید ملوان با اسپانسر جدید خود بانک حکمت ایرانیان با حضور تمام مقامات انزلی ، بازیکنان ، کادر فنی ملوان و مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان ، دکتر عباس عسکر زاده انجام شد .

حاج صادق درودگر در این مراسم گفت :

جناب دکتر عباس عسکر زاده خودشان فوتبالی هستند و علاقه خاصی به ملوان دارند

وی ادامه داد : امیدواریم برای قرارداد جدید فصل بعد ملوان با این بانک بتوانیم رضایتشان را جلب کنیم و این کار فقط با حمایت شما انزلیچی ها و بزرگان انزلی امکان پذیر است

در ادامه دکتر عباس عسکر زاده در جایگاه آمد و گفت : خوشحالم بنده اسپانسر این تیم شدم و علاقه خاصی به این تیم ریشه دار و قدیمی دارم .

 وی همچنین در مورد بهترین بازیکن جهان مسی گفت :

بنده خوشحال شدم که مسی انتخاب شد زیرا بازیکنی اخلاق مدار است و یکبار ندیدم این بازیکن عصبی شود و اشاره به آن جمله معروف کرد که به غرب رفتم اسلام دیدم ولی مسلمان ندیدم و به شرق آمدم مسلمان دیدم ولی اسلام ندیدم .

وی در آخر گفت : ایشالله ملوان آسیایی خواهد شد و هم ما و انزلیچی ها را خوشحال خواهد کرد.

از غایبان این جشن : حمید غفاری ، که با تماسی با این عزیز انزلی داشتیم ، اعلام کردند برای ملوان و تیم شهرمان آرزوی موفقیت می کنیم و خداوند ملوان را از شر بدی ها حفظ کند .

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.