تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1391 - 13:53
کد خبر : 2130
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گزارش تمرین تیم ملی بسته هستند

گزارش تمرین تیم ملی

گزارش تمرین تیم ملی

  تیم ملی فوتبال از ساعت ۱۰:۳۰ امروز دومین تمرین خود را جهت آماده سازی برای دیدار مقابل ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برگزار کرد.در تمرین امروز رحمتی، حسینی، نکونام، حیدری، نصرتی، منتظری، کریمی، حاج صفی، انصاری‌فر، پولادی، میلاد نوری، حسن‌زاده، خلعتبری، عباس‌فرد، دهنوی، یعقوب کریمی، پژمان نوری، محمد نوری، رافخایی، ماهینی،

 
تیم ملی فوتبال از ساعت ۱۰:۳۰ امروز دومین تمرین خود را جهت آماده سازی برای دیدار مقابل ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برگزار کرد.در تمرین امروز رحمتی، حسینی، نکونام، حیدری، نصرتی، منتظری، کریمی، حاج صفی، انصاری‌فر، پولادی، میلاد نوری، حسن‌زاده، خلعتبری، عباس‌فرد، دهنوی، یعقوب کریمی، پژمان نوری، محمد نوری، رافخایی، ماهینی، مکانی، احمدی و خلیل زاده حضور داشتند.

* در ابتدای تمرین امروز کارلوس کی‌روش ضمن تشریح برنامه‌های امروز تیم ملی روند آماده سازی آنها را به بازیکنان توضیح داد.

* تمامی ملی‌پوشان با لباس‌های آبی رنگ تمرین امروز را پشت سر گذاشته و تنها دروازه‌بانان لباس قرمز می پوشیدند که پیراهن و شلوار مهدی رحمتی به صورت یک دست سرخ جلب توجه می‌کرد.

* سوشا مکانی در ابتدای تمرین لباسی متفاوت با دیگر دروازه‌بانان پوشیده بود که بلافاصله به رختکن رفت و آن را عوض کرد.

* لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی در تمرین امروز حضور نداشتند و قرار است طی چند روز آینده در تمرینات تیم ملی شرکت کنند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم‌کردن خود پرداخته و سپس به انجام کارهای کششی و هوازی پرداختند. ملی‌پوشان زیر نظر هاروت مربی بدنسازی تیم ملی بخش اول تمرین را به این ترتیب به پایان رساندند. در بخش دوم کی‌روش برای بازیکنان فوتبال در یک سوم زمین را در نظر گرفت که در این بخش مهرداد پولادی با یک ضربه آکروباتیک دروازه رحمتی را باز کرد و مورد توجه قرار گرفت. در این بخش ملی‌پوشان در قالب تیم‌های نارنجی سبز و آبی به صورت برنده به جا فوتبال بازی می‌کردند.

* هنگامی که بازیکنان مشغول بازی درون تیمی بودند علی کریمی در خصوص وضعیت جدول با بازیکنان صحبت می‌کرد و معتقد بود در صورت پیروزی یک بر صفر مقابل ازبکستان هم صعود تیم ملی به جام جهانی نزدیکتر و راحت‌تر خواهد بود.

گفتنی است کی روش بر تمرین جلال رافخایی نمرکز بیشتری دارد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.