تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1391 - 17:23
کد خبر : 2295

گزارش تمرین ۲۲ آبان تیم ملی

گزارش تمرین ۲۲ آبان تیم ملی

تمرین تیم ملی از ساعت ۱۶ در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. غایبان تمرین علی کریمی و احمد حسن‌زاده دو بازیکن آسیب‌دیده تیم ملی بودند. ملی‌پوشان در هوای ابری امروز با لباس‌های یکدست قرمز رنگ به زمین آمده و پس از گرم کردن بدن‌هایشان، تنها ۵ دقیقه نرمش‌های سبکی را انجام داده

تمرین تیم ملی از ساعت ۱۶ در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. غایبان تمرین علی کریمی و احمد حسن‌زاده دو بازیکن آسیب‌دیده تیم ملی بودند.
ملی‌پوشان در هوای ابری امروز با لباس‌های یکدست قرمز رنگ به زمین آمده و پس از گرم کردن بدن‌هایشان، تنها ۵ دقیقه نرمش‌های سبکی را انجام داده و بر خلاف روزهای گذشته که در نیم ساعت ابتدایی بدنسازی می‌کردند، به سرعت وارد تمرین‌های تاکتیکی شدند.
کارلوس کی‌روش بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و آنها در زمینی که با تیرک‌هایی محدود شده بود، حفظ توپ انجام دادند. بازیکنانی که کاور زرد رنگ به تن کردند، تقریبا نفرات ذخیره تیم ملی را تشکیل می‌دادند. در میانه این قسمت از تمرین‌ها خبرنگاران دیگر اجازه حضور در محل را نداشته و ورزشگاه را ترک کردند.
پیش از شروع تمرین کارلوس کی‌روش و سایر مربیان تیم ملی چند شوت را به سمت دروازه‌ای که مارکار آقاجانیان دروازه‌بانش بود، روانه کردند. اشکان دژاگه هم که تازه به جمع ملی‌پوشان اضافه شده است، با رضا قوچان نژاد مشغول صحبت بود. دروازه‌بان‌ها هم در این تمرین لباس‌های یکدست قرمز رنگی را به تن داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.