تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1391 - 18:07
کد خبر : 1016

یک جای خالی برای مجیدی کنار گذاشته‌ام

یک جای خالی برای مجیدی کنار گذاشته‌ام

یک جای خالی برای مجیدی کنار گذاشته‌ام پورغلامی: مشکلات مالی روح و روان بازیکنان ملوان را به هم ریخته است سرمربی تیم فوتبال ملوان تاکید کرد که مشکلات مالی روح و روان بازیکنان این تیم را به هم ریخته است. فرهاد پور‌غلامی در مورد صحبت‌های درودگر مبنی بر جذب فرهاد مجیدی در صورت تائید سرمربی

یک جای خالی برای مجیدی کنار گذاشته‌ام
پورغلامی: مشکلات مالی روح و روان بازیکنان ملوان را به هم ریخته است

سرمربی تیم فوتبال ملوان تاکید کرد که مشکلات مالی روح و روان بازیکنان این تیم را به هم ریخته است.

فرهاد پور‌غلامی در مورد صحبت‌های درودگر مبنی بر جذب فرهاد مجیدی در صورت تائید سرمربی گفت: اگر باشگاه می‌تواند او را جذب کند از حضور مجیدی استقبال می‌کنم. یک جای خالی برای مجیدی کنار گذاشته‌ام.

وی در مورد مشکلات مالی ملوان عنوان کرد: مشکلات مالی وضعیت روحی و روانی بازیکنان ملوان را به هم ریخته است. ۲۰ روز است که مدام به ما وعده امروز و فردا می‌دهند. قبل از حضور در اردوی اردبیل قرار بود به بازیکنان پول بدهند که اینطور نشد. بعد گفتند در جریان اردو به بازیکنان پول خواهیم داد که باز هم این اتفاق نیفتاد و گفتند هنوز انتقال سهام باشگاه صورت نگرفته است و در پایان اردو و بعد از آنکه به انزلی برگشتید پول بازیکنان داده می‌شود.

پورغلامی ادامه داد: به انزلی هم برگشتیم اما باز هم خبری از پول نشد. از من خواستند به بازیکنان بگویم قراردادشان را ثبت کنند و بعد به آنها پول می‌دهند. من هم همین کار را کردم و بازیکنان قرارداد‌ها را ثبت ‌کردند. با این حال هنوز پولی به آنها پرداخت نشده و گفته‌اند تا فردا پول‌ها پرداخت می‌شود. در این شرایط با روح و روان تیم بازی شده است.

وی با اشاره به انتقال سهام ملوان عنوان کرد: نمی‌دانم کجای انتقال سهام مشکل دارد اما با این شرایط نباید فردا از من انتظار کسب رده‌های بالای جدول داشته باشند. با چنین شرایطی اگر تیم در جدول لیگ برتر بماند هنر کرده‌ایم. فصل گذشته تجربه سختی را داشتیم و به اندازه کافی بی‌پولی کشیدیم. موعد چک‌های بازیکنان رسیده و آنها با وجود آنکه ۲۰۰ میلیون تومان طلب دارند اما گرفتار ۲ میلیون تومان هستند تا زندگی‌شان را بگذرانند.

سرمربی ملوان تاکید کرد: بازیکنان را می‌توان از نظر بدنی آماده کرد اما از نظر روحی با شرایط کنونی سخت است. از بازیکنانم خجالت می‌کشم. با چنین شرایطی ادامه کار برای من در ملوان سخت است. هنوز تکلیف مطالبات فصل گذشته مبهم است. هواداران تصور می‌کنند پول به جیب بازیکنان ملوان ریخته‌اند و ما در رفاه کامل هستیم در حالی که گرفتار یک میلیون تومان و حتی ۱۰۰ هزار تومان هستیم. به بازیکنانم حق می‌دهم آنها با وجود همه مشکلات همچنان حسن خلق نشان می‌دهند اما شرایط کار برای همه ما در ملوان سخت شده است.

پورغلامی در مورد تمدید قراردادش، گفت: با درودگر به توافق رسیده‌ام اما هنوز قراردادم را به طور رسمی  ثبت نکرده‌ام.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.